środa, 31 października 2012

Halloween!

Dziś jest Halloween~! Jedno z moich ulubionych świąt ^^ A Wy je obchodzicie? Ja mam tę przyjemość, że mogę się przebrać i może nawet nastraszę pare dzieciaków xD Tak się składa, że Ritsu (tak, to ta, która bunkruje się w kącie z czekoladą) wczoraj miała urodziny, a imprezę robi w piątek. Mamy się przebrać~! W zeszłym roku byłam biedronką, ale teraz chcę coś bardziej... hmm... upiornego, coś co mam przed oczami, myśląc "Halloween". Wybrałam pedosmile i bardzo długie doklejane rzęsy :3 Nie wiem, co mi z tego wyjdzie i czy nie zmienię zdania. Dziś narysowałam coś, co nieco przypomina to, jak chcę wyglądać.
Jeśli się przyjrzycie, zobaczycie, że te wielkie czarne usta i ostre, białe zęby nie są prawdziwym uśmiechem postaci, którą narysowałam, a jedynie częścią makijażu. Miękkim ołówkiem nakreśliłam linie prawdziwych ust, a zwykłym wypełniłam miejsce, gdzie powinna być czerń, jaką uzyskam kredką do oczu. Co myślicie o takiej stylizacji? I oczywiście o rysunku. Chyba idzie mi coraz lepiej ^^
Co ubiorę do tego makijażu? Jeszcze nie wiem, ale myślę, że to będzie coś al'a Joker, albo jak jakaś kukiełka, czy coś w ten deseń. Cóż, duszyczki :3 Strasznego Halloween~

2 komentarze: