piątek, 2 listopada 2012

Z rodzinką

Hej ^^ Miałam napisać tego posta wczoraj, ale byłam zbyt zmęczona x.x Robiłam za niańkę jakby... Ale było całkiem fajnie i śmiesznie ;3 Zajmowałam się młodszą kuzynką. Jest mega słodziutka ^^
Wyszłam na tym zdjęciu conajmniej śmiesznie, ale cóż. Tak to już mam xD
Kto się przypatrzy, zobaczy przypinki. Jedna z "Sekai-ichi Hatsukoi", a druga z napsem "szukam seme". Te dwie się nie schowały do zdjęcia. Miałam jeszcze trzy: z Misakim i Usamim z JR, z Sebastianem Michaelisem i z napisem "uke" xD Taaa... Jestem uke.
Wczoraj stała się rzecz niemożliwa. Znaczy... no nie ważne ._. Świdnicki raper - Vexx - jest moim kuzynbem, a ja fangirluje go tak, że powinien zacząć się mnie bać xD Spotkałam go, bo był "zjazd rodzinny" i tak na niego zerkałam, nie wiedziałam, co mam ze sobą zrobić. Aż w końcu już miał iść, a moja mama powiedziała, żebym to zrobiła, a ja na to, że się wstydzę. I wtedy usłyszałam głos mojaj mamy... "Dawid, czekaj, bo Kaśka chciała Twój autograf." Zrobiłam się czerwona jak burak i stałam tak, piszcząc cichutko. Nie miałam w torebce nic, poza ołówkami różnej twardości, bo miałam zamiar rysować, a u babci są kartki. On też nic nie miał, więc mama powiedziała, żeby mi wysłał na adres domowy. Powiedział, że wyśle mi płyte o/////o To było takie meeeeega i ojej... Będę miała płytę Vexxa z autografem! Aż zaczęłam piszczeć...
A to nutka mojego kuzyna:


Przechodząc do dnia dzisiejszego...
Byłam dziś z moim bratem i Idą na prezentowych zakupach dla Ritsuki <3 Boję się jutrzejszego dnia... Ale nie chcę tego tu opisywać, żeby ktoś kto to przeczyta nie hejtował osoby, której to dotyczy... I przez którą ja zdobyłam hejterów... Nieważne. Kończę.
Sayo~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz