czwartek, 28 lutego 2013

10 dowodów na to, że jestem urocza

Witam. Doszły do mnie dziś straszne słowa, a ściślej mówiąc, to brzmiały one "nie jesteś najurokliwszą dziewczyną w szkole. Ta blondyneczka z pierwszej klasy jest urokliwsza." Oh, w jakim wielkim błędzie była osoba mówiąca te słowa <Ritsu>. A więc dziś udowodnię, że jestem urocza~! >3<

Dowód 1:
Czy ktoś kiedyś słyszał, jak ja kicham? Ja nie kicham jak normalny człowiek. Kiedy kicham robię "ciuuuu~~"

Dowód 2:
Uwielbiam dawać ludziom miłość. Nie ważne w jakiej postaci, ważne, żeby chodziło o przytulanie się, nawet jeśli druga osoba nic sobie z tego nie robi.

Dowód 3:
Co siedzi mi w głowie? Sama słodycz. A tym, o czym myślę jest zabawa ChibiMakerem ^^
Oto ja :3

Dowód 4:
Nikt nie zaprzeczy, że kiedy jestem sama nie wiem, co mam ze sobą zrobić. Jestem zagubiona i wtedy plątam się ludziom pod nogami, co jest wyczynem, bo mam ponad 170cm wzrostu xD

Dowód 5:
Ludzie, śpie z misiem, czemu nie miałabym być słodka?! Q.Q Ma na imie Osamu ^^

Dowód 6:
Na konwentach ludzie chcą się do mnie przytulać, więc chyba coś w tym musi być. W końcu dostałam naszyjnik za bycie wzorowym Free Hugsem ^^

Dowód 7:
Jak te wszytskie urocze postaci z anime potrafię wyłożyć się na prostej drodze i niestety nic na to nie poradzę. Wstanę i powiadomię ludzi "żyję" ^^

Dowód 8:
Mój sprzeciw jest niezwycieżony i niepodważalny. Jednak zawsze wygląda tak samo...

Dowód 9:

Dowód 10:
Z jakiegoś powodu tu zaglądasz, nie? A jeśli nie chodzi o to, że jestem słodka, to już nie wiem o co... ~3~"


Tak, Ritsu, potraktuj to jak swego rodzaju rozprawkę~!


3 komentarze: