niedziela, 24 lutego 2013

Moje bloomy ^^

Konbanwa~ :3 Tak jak pisałam wcześniej, wczoraj szyłam sobie pantalooony :D Bawi mnie to słowo xDD Taaaa... całe popołudnie spędzone na odpruwaniu koronki, szkicowaniu i wycinaniu, a wieczór na szyciu. ^^ Ale wyszły i są niesamowicie urocze *o*

Wiem, że jako dama nie powinnam pokazywać moich bloomów całemu światu, a przynajmniej tej jego części, która posiada dostęp do internetu, ale musiałam się pochwalić xD
Z tego materiału uszyję sobie także spódnicę. A jeśli dobrze pójdzie, to jutro będę miała już halkę :3 Konwencie, nadchodzę~
Ale wiecie na co czekam najbardziej? Na minę Ritsu, kiedy zobaczy mnie w bloomach, gdy będę się przebierać na konwencie xD


Jeszcze jedna sprawa ^^
100 dni razem <3 Dziękuję, Kocie.


Ps. "Kocie" to skrót od "Kocham Cię" <3

8 komentarzy:

  1. Fajna nota, tym razem pierwszy
    I arigato za osobną wzmiankę o mnie w poprzednim wpisie :D Napisz następnym razem i dodaj zdjęcia o spotkaniach otaku :D byłbym wdzięczny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy będę na jakimś spotkaniu przed konwentem, ale na pewno będzie dłuuuuuga i pasjonująca relacja z konwentu ^^ A tak w ogóle, to wybierasz się może na Love4?

      Usuń
    2. Nie chyba nie, masz moje gg 13082535 :)

      Usuń
    3. Szkoda, ale cóż. Dobre i gg ^^

      Usuń
  2. Wiesz, że Cię wyśmieje widząc Cię na żywo w pantalonach ? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! Już nie mogę się doczekać aż zobaczę Cię w pełnej kreacji ^^

    OdpowiedzUsuń