czwartek, 7 lutego 2013

Trampkowo, ciasteczkowo, wstążkowo i herbata z syfami ^^

łohohohoooł ^^ Dawno mnie tu nie było, nee? Stęskniłam się za pisaniem i moimi czytelnikami, bo przecież takich zdobywam, co mnie naprawdę cieszy :3
O co mogłoby mi chodzi w tytule?

Trampkowo - Mimo iż jeszt luty i jest jeszcze całkiem zimno, to Puuki zapieprza po świcie w swoich trampkach z Nyan Catem, bo kozaczki się jej znudziły. Taaak... Te tramki widziały konwent. Znaczy... Połowe konwentu, bo znaczną część imprezy chodziłam na boso ^^"

Ciasteczkowo - I cała byłam niebieska, bo zachciało mi się smerfowych ciasteczek. Niby zwykłe, ale polane niebieskim lukrem. Śmianie było podczas robienia ich, no nie powiem, bo byłam cała w mące i  w sumie, to cała kuchnia taka była ^^"

Wstążkowo - Skończyłam robić sploty na technike. Hurra, ja :D Miejscami już się denerwowałam i przeklinałam kolorowe wstążki, które nie chciały się układać tak jak ja bym tego chciała, ale mam nadzieję, że załapię najwyższą ocene :3

Herbata z syfami - Mój tata bardzo lubi herbate o nazwie "Napar z owoców" xD Ona nie jest w torebkach, czy rozpuszczalna. To po prostu suszone owoce i kwiaty, które zalewa się wrzątkiem. Wczoraj i ja takową piłam, bo to najlepsza herbata na świecie <3

Dziś tłusty czwartek, minna! Jak prawdziwy otaku chyba powinnam spędzić go, jedząc japońskie słodycze, ale nie mam do takowych dostępu, więc zadowolę się pączkami z marmoladą.

Wczoraj... Oj, co było wczoraj... Dziękuję Ritsu, za to, że mnie nie zostawiła, nie olała i mimo kary przyjechała do mnie, kiedy jej potrzebowałam. Tak zachowuje się prawdziwa przyjaciółka. Wysłuchała mnie, pocieszyła, rozśmieszyła i kazała mi jeść groszek. A ponadto oferowała mi rybe. Jest naprawdę kochana i cieszę się, że trafiła do mojej klasy, bo inaczej ta znajomość by się nie rozwinęła.
Art specialnie dla Ritsu i nie chodzi o to, że często gryzie mnie w głowe, mówiąc, że to z miłości <3

A teraz... Tera będzie krótko. Przepraszam, że w to uwierzyłam, jednocześnie wątpiąc w Twoje słowa. I dziękuję, że Ty też mnie z tym nie zostawiłeś.
Sayonara, minna~!
<Tłusty czwartek! Sugoi, suuuugoi> ^^

6 komentarzy:

  1. Dzięki za notke czekam z niecierpliwością na następną ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mieć stałego czytelnika, który nie zna mnie w realu ^^ :3

      Usuń
    2. Kiedyś się pewnie zobaczymy, w końcu jestem ze Świdnicy ;D

      Usuń
    3. Ano... A więc zapraszam na spotkanie otaku ^^

      Usuń
  2. Słodziutki ten art dla Ritsu ^^"
    Przesyłam buziaki i życzę słodkiego Tłustego Czwartku!

    Rika

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuck Yeah ! Jestem najlepsza...wiem xD
    Kocham Cię ._.

    OdpowiedzUsuń