piątek, 22 lutego 2013

Marzenie Puuki

Witam! Dziś piątek. Piątek jest dniem uwolnionym od matematyki i gdyby nie geografia, byłby dniem idealnym <bo niemiecki da się znieść>. Pisałąm dziś sprawdzian z Edukacji Dla Bezpieczeństwa. Na całą klasę były dwie ściągi z odpowiedziami. Jedna dla grupy B, a druga dla grupy A. Cała klasa korzystała z tych dwóch pogniecionych karteczek, które były przekazywane z ławki do ławki wraz z długopisami. Bo przecież w każdej ławce po kolei wypisywały się długopisy, ne? Były też niezapomniane szkolne rozmowy...

Ritsu: ~przeglądając podręcznik do historii~ To kobieta? Nie, czekaj... To August...

Puuki: ~Kichnęła~ Ciuuu...
Ritsu: Zamknij się! Znaczy... na zdrowie.

Puuki: Ritsu, patrz. Jestem wysyłką! ^^
Ritsu: O nie... Ale czemu wysłałaś się do mnie? Ja nie będę Cię karmić.
Puuki: Wiem, gdzie trzymasz żarcie!
Ritsu: Dlaczego?? QwQ

Jutro jest ten dzień, w którym spełni się moje marzenie. Znaczy... Jedno z nich. Mama zgodziła się pomóc mi z uszyciem spódnicy i halki do classic loli. A ja zajmę się pantalonami o_o" Nie ma co. Puuki będzie poncinać po konwencie w średniowiecznych majtkach xDD Chcę być loli i tak będzie, nuuu >3<
Spódnica ma być czarna. Prosta z kokardką w pasie. Nawet już wiem, co do tego założe ^^ Niecierpliwie czekam na konwent. Naprawdę. I mam nadzieję spotkać ciekawych ludzi. Zresztą... Na konwentach raczej właśne tak jest :3 Wiecie co? Co się będę. Musiałam jakoś zobrazować mamie, jaką chcę tę zpódnice, więc ją narysowałam.
Pantalonów nie narysowałam, ale wyobraźcie sobie, że są pod kiecką i kilkiwarstwową halką xD
Na dziś to chyba tyle. Więcej relacji mam nadzieję jutro, kiedy już wszystko będzie uszyte :3
Sayonara, Minna ^^

Ps. Dziękuję mojemu stałemu czytelnikowi i komentatorowi, który kiedyś podpisał się jako Alucard ^^ Podziwiam ludzi z zewnątrz, którzy to czytają i jeszcze nie wzieli mnie za wariatke xD

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać aż zobaczę Cię w tej sukience ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kufa.. znów nie zdążyłem 1 napisać komentarza :<

    OdpowiedzUsuń