wtorek, 19 lutego 2013

Puuki sama w domu

Konnichiwa~ Dziś nie poszłam do szkoły, bo wczoraj bolał mnie brzuszek i nie bardzo czułam się na siłach, by siedzieć siedem godzin w szkole pełnej gimbusów, jarających się wszystkim, co się rusza i jest w stanie klnąć.
Jak mówi tytuł - chwilowo jestem sama. Nudzi mi się, cholernie mi się nudzi. Jedynie Gizmo dzielnie dotrzymuje mi towarzystwa i patrzy na mnie jakby ze współczuciem w tych jego wielkich oczach. Niby zawsze marudzę, jaki to on jest nieznośny, ale nie wyobrażam sobie dnia bez niego. Kiedy budzę się, a on już siedzi mi na brzuchu i czeka aż wstanę. Jest kochany. Zawsze wie, kiedy usiąść mi na kolanach i dać się przytulić i wie też, kiedy lepiej do mnie nie podchodzić. Nie daje mnie skrywdzić, mimo iż jest malutki i choć często zrzucę go złóżka, kiedy śpię, on wytrwale wraca na swoje miejsce.
Był czas, kiedy właśnie ten puszysty stworek był moim jedymy przyjacielem i to z nim spędziłam całe wakacje, chodząc na długie spacery i siedząc na moście ze spuszczonymi nogami, do momentu, w którym buty prawie wpadły mi do wody ^^"

A wiecie co? Puuki jedzie na konwent! Love4, nadchodzę :3 I nie chcę być cichutko. Chcę poznać dużo ludzi i chcę, żeby Ci ludzie poznali mnie. Właśnie dlatego kocham konwenty. Wszyscy są tacy sympatyczni i nie ważne jest, ile mam lat, jak wyglądam, czy jak mam naprawdę na imię. Liczy się tylko to, żeby świetnie czuć się rozmawiając ze sobą. Chciałabym, żeby ktoś z daleka kiedyś do mnie napisał i zapytał się, czy jadę na najbliższy konwent, bo chciałby mnie poznać. Nawet ktoś z fikcji, mimo iż już nie często mam czas pisać, to przecież nie zmieniłam numeru GG, czy telefonu. A na Facebooka też wchodzę, więc napisać zawsze mogą. Byłoby mi naprawdę miło. Albochciałabym dostać list. Wiem, że daleko mi do popularnego bloga, ale mimo wszystko będę się starać, bo mam dla kogo. Zawsze jest ktoś, kto przeczyta chociaż jedno zdanie. Może kiedyś wróci na tę stronę, może nie, ale mam tę świadomość, że nie wszyscy mnie ignorują. Jeśli nie w realu, to właśnie tutaj. Ludzie patrzą jak się zmieniam i poznają mnie, a ja mam nadzieję poznać ich. Może kiedyś uda mi się cośosiągnąć, jeśli chodzi o tego bloga ^^
Jednka zmieniłam temat, gomene ^^" Niecierpliwie czekam na czwartą edycję konwentu Love. Love3 był moim pierwszym konwentem i poznałam naprawdę świetnych ludzi. Liczę na ich obecność i tego roku, bo na Bace ich nie było QwQ


Chciałabym być loli~


Sayonara, Minna :3

3 komentarze: