wtorek, 22 stycznia 2013

Głupi ludzie, zabrali mi konwent...

Dziś Puuki jest zniesmaczona tym, że wciąż nie pokazała się oficialna strona konwentu Love4, który byłby już moją trzecią taką imprezą i przy okzji rocznicą pierwszego konwentu. A więc, jak wskazuje tytuł posta: GŁUPI LUDZIE, ZABRALI MI KONWENT. Fakt, że Miohi nie dało żadnych informacji na temat tegorocznej edycji walentynkowego konwentu jest równoznaczny z informacją (a może raczej jej brakiem), że takowy się nie odbędzie. A więc ferie spędzam na zwykłym życiu i uczeniu się, a nie na przygotowaniach do spotkania z Mangozjebami z całego kraju.
Jednak nie ma co przeżywać, bo na wakacje odbiję sobie Love4 jakimś innym konwentem, po którym na pewno nie będę musiała pisać sprawdzianu ze zdań słożonych okolicznikowych i innych tego typu pierdół.

Po kilkunastu minutach oglądania i dopasowywania artów z Puuki, udało mi się zmienić wygląd bloga ^^ Czy takie coś zalicza się do ecchi? Bo w sumie, to chciałąm dać coś innego. Wiem, że Puuki jest jak ja, bo właściwie jest mną, a ja jestem nią, a ja, tak, ta realna, miałam ochotę zrobić coś, na co dotychczasowa Puuki by się nie odważyła. Oczywście tym razem mówię o tej fikcyjnej, która zawsze byłą tylko słodka albo smutna.

Skoro chcesz, abym już kończyła, to kończę.
Spełnienia marzeń, Chochliku <3 Kocham Cię ^^


<Nie ma urtu, bo nie znalazłam nic fajnego T.T">

2 komentarze:

  1. Niestety, ale ja też myślę, że ten konwent się nie odbędzie. No cóż, trudno ^^" Ładny nowy szablon ;)

    OdpowiedzUsuń