piątek, 11 stycznia 2013

Mogę znów pisać!

Tytuł wcale, a wcale nie oznacza, że wcześniej nie mogłam, po prostu mi się nie chciało. I nawet nie wiem, czy mam o czym pisać. Na obiad miałam pierogi z truskawkami. To tyle, jeśli chodzi o dzień dzisiejszy xD
Ale szybko opiszę czas mojej nieobecności. Zostałam pohejcona i ja nie szczędziłam hejtów i teraz moja gimbaza z desia o tym gada xD Jeeeejciuu~ Chciałabym się już wydostać z gimbazy, ale cholernie boję się, co zrobię potem. Jestem osobą, która raczej unika kontaktu z ludźmi, jeśli nie jest to mega potrzebne. Nie jestem jakąś outsiderką, ale ciężko mi podejść do kogoś obcego i ni stąd ni z owąd zagadać. Tym bardziej, że swoje już przeżyłam i choć to niewiele, to wolałabym tego nie powtarzać. Wiem, że szybko przywiązuję się do ludzi i ja osobiście uważam to za bardziej wadę niż zaletę. Tylko tak skrycie mam nadzieję, że w mojej nowej klasie będzie jakiś otaku. Chociaż jeden, ale zawsze coś. Może być nawet hentaistka/sta, ale ja tak baaardzo tego chcę T.T" Dobrze wiem, że jeśli nie trafię na mangozjeba, to będę siedziała sama do końca szkoły, bo tak było w pierwszej klasie gimbazjum, kiedy to moja nieśmiałość wzięła górę i zawsze byłam forever alone QwQ

Nie miałam o tym pisać! Miałam pisać o tym, co się działo, kiedy mnie nie było. Ale w sumiem to nic specialnego się nie wydarzyło. Więc jakby nie mam o czym tu pisać i, jak się pewnie domyślacie, znaczna część wpisu będzie o tym, że nie mam o czym pisać. Więc nie będę pisać, a wstawię filmik :3

Takie tam... Moje wypociny z dedykacją dla Ritsuki <3 Jest kochana, bo nie kazała mi zaczynać tej znajomości i, mimo iż nie chciałam z nią rozmawiać xD, to moje beznamiętne potakiwanie i słuchanie od niej o tych mongolskich bajkach sprawiło, że się do niej przykleiłam i już nie daję jej spokoju, co chyba zaczyna irytować ^^"

Wpis nie będzie długi, bo, jak już wspominałam, nie mam o czym pisać xDD
Miłego weekendu :3
<A ja jutro idę na imprezę i będzie tort, a Wy nie dostaniecie!>


Art mi się nie chciał wgrać, więc będzie następnym razem -.-"

1 komentarz:

  1. Filmik jest naprawdę piękny i wzruszający. Bardzo mi się podoba. No i tam jest moja ręka! ^^" Hi hi. W liceum będzie wszystko dobrze, zobaczysz! Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń