piątek, 1 marca 2013

Piątek z Puuki ^^

Dzień dobry. Wiecie... uczyłam się dziś dużo :3 A zestaw imprezowy to ryba w puszce i bułka z biedronki <3 Ale tego nie ogarniecie.
W szkole nie było zbyt fajnie. Po ostatniej lekcji i w autobusie poleciało do mnie kilka komentarzy typu "to co, dziś idziemy rzygać?" Nie jestem ani bulimiczką, ani anorektyczką. I to nie moja wina, że moje BMI wykazuje, że się głodzę i że mam to pieprzone 12, czy ileś tam kilogramów niedowagi. Nie głodzę się.

Ale zdecydowanie poprawiło mi humor to, co zobaczyłam.
Dziękuję za to, naprawdę ^^ To milutkie :3

Dalej... Nie mogę spotkać się z Chochlikiem T.T Jutro jadę do babci QwQ Tam będzie karmienie mnie na siłę -.-"

Nutka na dziś?
Tak właśnie mi mija piątek, moi mili <3

5 komentarzy:

  1. Te dziewczyny po prostu zazdroszczą Ci Twojej pięknej szczupłej sylwetki, i tyle ^^
    Życzę Ci miłego weekendu u babci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdjęcie dałaś, miło mi :3
    Znam te uczucie gdy babcia na siłe wciska jedzenia górę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale moja babcia wciska we mnie potrójną wartość mojej wagi Q.Q

      Usuń
  3. Gdybyś zjadła więcej moich cudownych babeczek (chociaż już trochę minęło) to byś teraz miała mniejszą niedowagę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje babeczki były narawdę cudowne, ale gdybym więcej zjadła, to nie wiem, czy dla innych by coś zostało xD

      Usuń