piątek, 15 marca 2013

Zabawa w projektantke

Dobry wieczór! Dziś chciałam się pochwalić, tym na co się zebrałam. Wczoraj myślałam sobie o sukienkach i ogólnie o tych wszystkich słodziutkich dziewczynach i o tym, jak chciałabym wyglądać, jakie stroje chciałabym kiedyś nabyć. Moją główną myśl przelałam na papier. Od dłuższego czasu przeglądam konkursy Bodyline. Konkurs na modelke odpada. Ale zawsze mogę pobawić się w projektantke. Albo wezmą mój pomysł, albo najzwyczajniej mnie oleją. Spędziłam całe popołudni na rusowaniu, jednak nie mogę Wam tego pokazać do ogłoszenia wyników.

A tak w ogóle, to jestem chora. W środzę jeszcze się przemęczyłam <występowałam w teatrze ^^>, a potem mnie rozłożyło i tak sobie tkwie w łóżku do teraz. I jutro prawdopodobnie też będę tak tkwić... Smutno mi i nudno samej. I ostatnimi czasy to w ogóle tak jakoś smutno. Tęskniłam za pisaniem tutaj, ale niestety nie miałam czasu, a kiedy miałam czas, to nie miałam komputera. Jak zwykł mówić mój kolega z klasy "życie jest ciężkie."

Dziś skreśliłam jedną z rzeczy na mojej Liście Życzeń. A mianowicie koronkowe rękawiczki. Chciałam je kupić już na konwencie, ale tamte były zbyt długie i nie bałdzo mi się podobały.

Następną rzeczą, którą chcę nabyć jest biała, tiulowa halka. Później może jakiś gorset. Zależy, co mi się nawinie. Pamiętaj, Puuki, najpierw fundusze na pożądną halke >3<
Ta moja nie jest zła, ale wydaje mi się, że szybko opadła i była taka przyklapnięta, a tiul jest chyba lżejszy i będzie się dłużej trzymał. Tak myślę. Jednak to się zobaczy, bo tak, czy tak, muszę mieć conajmniej dwie halki. Później postaram się namówić rodziców na sukienkę z Bodyline albo jakąś ładną replike Mary Magdalene. Albooooo Sweet Lolite z motywem karuzeli z białymi konikami ^^ Taka mi się marzy :3

Na dziś koniec. Dobranoc, moje kochane króliczki ^^

Ps. Umieram na katar.

Macie słit focie z wakacji. Jeszcze z grzywesią na bok i z łyżeczką. Tuż po wyjeździe Korzenia. Niestety. Życie jest ciężkie :3

4 komentarze:

  1. Death Note'ka na poziomie :D
    A kiedy z 4Love?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie czekam na jakieś konkretne zdjęcia, gdzie widać mój ryjec, ale nie kawałek kiecki xD

      Usuń