czwartek, 28 marca 2013

Tiger & Bunny

Dzień dobry! Jak Wam idą przygotowania do świąt? Ja osobiście znów tego nie widzę, bo przecież już od ponad tygodnia powinna być wiosna, powinno świecić słońce, a ja, jak zawsze o tej porze roku, książki powinnam czytać na dworze, wygrzewając się w słoneczku, a nie w domu z kubkiem gorącej herbaty i namiętnie flirtując z grzejnikiem.
Najpierw chciałabym opisać mój dzisiejszy dzień. W końcu się wyspałam! Później pojechałam na zakupy i w sumie, to znalazłam spódniczkę, o której marzyłam od dłuższego czasu. Jeszcze przed egzaminami po nią wrócę ^^ Oglądałam buty na wiosne, ale takie już posiadam. Jedyne, czego mi brakuje, to buty na bal gimnazjalny. Prawdopodobnie będą różowe, tak jak sukienka :3 Jednak nabyłam dziś coś cudownego. Po prostu się zakochałam!
A mianowicie nabyłam ruracze w kwiaty, bardzo podobne do tych na zdjęciu. Po zakupach pojechałam do mechanika. Nie wiem, co się tam działo, to co tam zobaczyłam było dla mnie niczym innym, jak czarną magią x.x" Ale ja żadnemu facetowi nie każę znać wszystkich nazw butów i tym podobnych rzeczy, więc niejeden wciąż myli sukienkę ze spódnicą, ale co ja na to poradzę.
Później byłam jeszcze w Biedronce. I wróciłam do domu. Ten dzień nie był jakiś mega cudowny, ale nie narzekam ^^
A teraz płynnie przejdę do tytułu posta :3 Główną adresatką tego posta jest zdaje się Ritsu, bo nie znam nikogo, kto ma taką fazę na to anime jak ona. A znalazłam bardzo ładny art z tej serii, więc postanowiłam się nim podzielić. Po prostu wzruszył mnie ten art do granic możliwości. Nie do końca wiedziałam, jak mam go zinterpretować, jednak, żeby było jasne, ten obrazek nie będzie spojlerem :3 A oto i on:

A teraz gratisowo macie moje dziwnie przekręcone wypowiedzi:
~ Zamiast "szynszyla" powiedziałam "szyszmala".
~ Zamiast "aligator" powiedziałam "agilator".
~ Chcąc powiedzieć "cytaty Coco Chanell" powiedziałam "cycaty Coco Chanell".
~ Myśląc o torebce z motywem skrzypiec zamiast krzyknąć "odłóż te szczypce!" krzyknęłam "odłóż te skrzypce!".
~Na kartkówce zamiast "populacji" napisałam "popupalacji".

A teraz jeszcze fotka z Love 4 ^^


5 komentarzy: