niedziela, 14 października 2012

Chwila z życia

Witam :3 Moim dzisiejszym osiągnięciem jest spacer z psem! ^^ Wiecie... Ze skręconą kostką to trochę trudne. Niby taki mały, a wyrywał się jak szalony. Po drodze zaczepił mnie jakiś chłopak. Nie znam go, ale co tam. Porozmawiać zawsze można ^^ Zapytał się mnie, co mi się stało itd.
Drugim osiągniciem było pochłonięcie paczki mega długich, kwaśnych żelków. Uzależnienie xD
Potem rozmawiałm ze znajomymi na skype. Ja chcę bluzę z pedosmajlem T3T Gdyby nie jedno zdjęcie, to byłaby moja. Albo mnie po prostu wkręca, żebym żałowała, bo to bardziej prawdopodobne :3
Wiecie co? Dziś stwierdziłam, ze dam Wam mojego ryjca :3 Znaczy... Kawałek mojego ryjca...

4 komentarze:

  1. Żelki *_* Uwielbiam. Jem je paczkami, a potem muszę się odchudzać :D
    Mnie nikt nie zaczepia na spacerach, oprócz pijaczków... To chyba nie jest jakieś wielkie osiągnięcie.

    W wolnej chwili zapraszam na http://absolutna-normalnosc.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam
    Micha.

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę ładny ryj ;3

    Zapraszam na majne bloga http://siichii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryje mają świnie ja widzę kocią mordkę ;3

    OdpowiedzUsuń