sobota, 27 października 2012

Otaku, Otaku wszędzie~

Dziś byłam na spotkaniu otaaaaku! Całe mnóstwo nowych ludzi, o których istnieniu nie miałam pojęcia xD Poczułam mega tęsknotę za moją najukochańszą kanapkę z serem <3 (wtajemniczeni wiedzą i to wystarczy). Miałam na sobie cosplay eskimosa ._. Było naprawdę mega zimno i śnieg spadł. Jak to powiedział Tsuna: Panie i panowie, chłopcy i dziewczęta, październik zrobił nas w chuja! Ale nie było źle ^^
A oto mój cospaly eskimosa:
 
 

Poszliśmy do Galerii (oczywiście nie tylko tam), ale nasz, ale bardziej mój xD, kochany Ritsu zbunkrowała się w kącie z tabliczką czekolady i jakby opuściły ją wszytkie siły i chęci do życia. Wyglądała przy tym przeuroczo:
Po powrocie do domciu zrodził mi się genialny pomysł zrobienia sobie epicko gorącej herbatki i tym jakże nic nie znaczącym i niec nie wnoszącym do Waszego życia zdaniem zakańczam ten post~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz