piątek, 26 października 2012

Spotkanie Otaku~!

Czeeeść~
Jutro wybieram się na spotkanie otaku *^* I to u nas - w Świdnicy :3 Z początku nasza grupka nie liczyła więcej niż sześć osób, a teraz zebrała nam sę całkiem przyjemna gromadka ^^ Naprawdę mnie to cieszy, bo nie myślałam, że w moim mieście będzie aż tylu ludzi, z którymi mam o czym porozmawiać. Jest fajnie, ale zdecydowanie brakuje w naszych świdnickich szeregach Kawaiistego emosia, który mógłby mnie powytulać... Nieważne, rozmarzyłam się ^^" Ale cóż, ja tak mam. Jestem uke, mogę sobie marzyć o swoim seme idealnym~! Jojciu, jojciu... Chcę już na konwent. Może tam ktoś mnie zauważy i będzie chciał być moim semusiem QwQ Jestem dobrym uke, nooo~ T.T
Ale dziś nie o tym xD Nie mam w co się jutro ubrać. Kolejny z moich dziwnych problemów... Więcej relacji najprawdopodbniej jutro, może też dodam jakieś zdjęcie naszej wesołej gromadki...
Sayo~

1 komentarz: