piątek, 12 października 2012

Dzień dobry :3

Jestem trochę dziwna, może też trochę zabawna... Trudno mi siebie samą opisać ^^" Na imię mi Kasia, ale zdecydowanie wolę Puuki. I tak, wiem, że postać z artu u góry strony jest z gry. I nie, nie grałam w tą grę. Po prostu jest to moje własne Oc, a wygląd sobie zapożyczyłam od Youmu Konpaku :3 Nie moja wina, że nie umiem rysować. Urodziłam się nie kreatywna i już ^^
Ale wracając do tematu~ No to teraz tak... Mam brata. Niestety mi się trafił. Prawie zawsze się kłócimy, ale jak przyjdzie jakiś konwent, czy coś takiego i oboje chcemy jechać, to potrafimy być grzeczni i nierozłączni jak Len i Rin Kagamine ;D Takie uroki bycia rodzeństwem :3
Na blogu nie będę Was zamęczać moim życiem codziennym, chyba, że mi sie tak zachce, to coś tam napiszę. Jeszcze sama dokładnie nie wiem, o czym on będzie, ale naszła mnie dziś chęc założenia bloga. Wiem! Mogę pisać o tym co kocham~ o konwentach, mangach, anime i Japoni ogółem ^^
Oczywiście będzie też czasem moje zdjęcie z konwentu, czy jeśli mi jakiś rysunek wyjdzie (mangaką to ja nie jestem xD) to sie tu nim pochwalę. Na dziś to chyba tyle.
Oyasuminasai~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz