sobota, 13 października 2012

B.A.K.A. 2k12 przeniesony!

Konnichiwa. Wczoraj mój brat wpadł do kuchni nieogarnięty jak nigdy i z niemal grobową miną oświadczył mi, że za tydzień nie ma konwentu. Na całe szczęście go nie odwołali, a przenieśli. Pierwotnie konwent miał się odbyć w dniach 20-21 października, jednak z niewiadomych mi (ani zapewne wielu innym) przyczyn, impreze przeniesiono na dni 10-11 listopada. Konwent odbędzie się w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 11 przy ul. Kamiennej 99 we Wrocławiu – szkoła znana z tegorocznego Polconu oraz innych wcześniejszych konwentów.
I jak, zjawicie się? Ja mam nadzieję, że się wybiorę, ale póki co, nie mam nawet o czym marzyć. Tak się składa, że mam skręconą kostkę. Na moje szczęście konwent został przeniesiony i mam nadzieję, że do listopada z kostką będzie już dobrze. Oczywiście jest też kwestia zgody rodziców, bo nie bardzo się palą, abym jechałam na konwent. Może uda mi się ich namówić, a poza tym, to mam jakieś oszczędności, więc sobie poradzę, a do Wrocławia nie mam daleko :3 Co prawda składam na pewną sukienkę z Bodyline. Oczarowała mnie, kiedy tylko ją zobaczyłam i stwierdziłam, że musi być moja. To będzie moja pierwsza, dlatego też jestem tak podekscytowana. Może już będę ją miała na konwencie Love 4?... Czytałam mnóstwo opinii na temat sukienek od bodyline, bo w końcu taką decyzję trzeba przemyśleć. Koszt sukienki i obowiązkowych do niej dodatków wyniesie mnie nieco ponad 200 zł. Jak na wymarzoną sukienkę i niepowtarzalny wygląd, to nie dużo :3 Mam tylko nadzieję, że moi rodzice się na to zgodzą. Nie są zadowoleni z tego, że ich dzieci są otaku, a córce marzy się, że kiedyś będzie codziennie chodziła w lolitach. Ale trudno, jak sama sobie na nią zarobię, to sama ją sobie kupię, czyż nie?
Na dziś, to już chyba koniec. Sayo~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz