poniedziałek, 15 października 2012

Dziś nowy odcinek SAO *o*

No heeej :3 Dziś wychodzi nowy odcinek Sword Art Online~ Jeszcze go nie widziałam, więc proszę mi nie spojlerować >3<" Ale jeju jejuuuu~ Kirito, chłopie! Marnujesz się przy Asunie! Chodź do mnie ^^ Będzie Ci lepiej, noo TwT
Wiecie co jeszcze? Muszę się pochwalić moim dzisiejszym mega dialogiem z koleżanką. Tak się składa, że muszę już zbierać podpisy do bierzmowania i dziś z przymusu poszłam na różaniec.  Po wszystkim tajniacko zagadałam do Martyny:
- Myślisz, że będzie msza?
- Co będzie grzał?!
I tak właśnie się z nią rozmawia ^^" Ale pomijając różaniec, to mam dziś epicki dzień! Nalewając wodę do szklanki, nie trafiłam do szklanki i wylałam zawartość czajnika na blat! A potem wylałam zupę do mikrofalówki. Fajnie, nie? Tylko ja tak potrafię. Dziś usłyszałam, że jestem Poważną Sierotą. Ale kimś być trzeba ^^"
Przyjazna nutka na zakończenie :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz