czwartek, 13 grudnia 2012

Zamiana ról

Konbanwa~!
I o co mi może chodzić tym razem? A o dzień jutrzejszy, kiedy to ja będę Ritsu, a Ritsu będzie piszczącą Puuki :3 Zamiana ról... To będzie śmieszne. Ale na pewno też nie dokońca takie łatwe, jak się wydaje. Bo to ja... i Ritsu, i ja jako Ritsu... Neee... Mamo, taaaaskeeeteee~ Już dziś napotkałam niezłą przeszkodę, co do tego. Stanęłam przed szafą i delje było słychać już tylko jęki "Nie mam czarnych ubrań... Dlaczego tak trudno jest być Nelką?" Q.Q" Ale będę! Podołam i nawet ją pogryzę, tak jak ona mnie, o!
Cały jutrzejszy dzień jest poświęcony właściwie tej jednej jedynej osobie, która w rekordowym czasie potrafi wytrącić mnie z równowagi i w chwilę później doprowadzić do należytego porządku. Taratataaaa~ Przedstawiam Wam Ritsu~ <3 Dzień z nią i żeby było śmieszniej - jako ona.
Na dziś koniec. Więcej marudzenia mooooże jutro ; >
Sayonara~

1 komentarz: