poniedziałek, 17 grudnia 2012

17 XII 2012r.

Chcę napisać długiego posta, a co mi z tego wyjdzie, to pojęcia nie mam. Jednak jako iż nie mam co robić, to sobie poklikam ;3
Konbanwa~ Watashi wa Puuki desu ^^
Nie, tak nie będzie, bo to za słitaśne Q.Q Ale mam fajny art, tylko chyba go nie dodam. Znajdę inny i już ;3 Bo tak mi się chce, o. A wiecie co dziś jest? Dziś jest 17 XII 2012r. A wiecie co to znaczy? Że pewien ktoś wytrzymał ze mną już okrągły miesiąc i chyba na znak tego po raz pierwszy pozwolił mi zasnąć ._." Ale cel osiągnięty! Zasnęłam na całe dwie minuty -.-"
Mimo wszystko - dziękuję, że mi na to pozwoliłeś <3 QwQ
Rozłącza mi neta i to tak perfidnie co chwilę Q.Q Idę płakać... Tak, bo ponieważ tak właśnie będzie! Chyba że ktoś ktokolwiek da mi czekoladę, albo białe michałki, albo coś dobregooo... I teraz mam ochotę na coś słodkiego, no. Sama to na siebie sprowadziłam, a teraz cierpię, bo nie mam nic takiego... Baka Puuki...

Spać mi się chce. Ubiegłej nocy nie mogłam zasnąć i tak sobie leżałam niemal do drugiej i ogarniałam, to co dziewczyny ogarniają, kiedy są same i nie śpią. Ale nawet mi się nie chciało wyjąć mojego słitaśnego zeszyciku, żeby zapisać którąkolwiek z tych myśli.

Kolejny wątek - hmm... Harry, wbrew wszelkim przekonaniom potrafię rozwalić skorupkę orzecha, no. I ładnie sobię z tym radzę, i wgl i ten post na pewno nie będzie długi... ._."
Aishiteru yo~ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz