wtorek, 11 grudnia 2012

Strzelę wpisa~

Tak, właśnie strzelam gratisowego wpisa, którego miało tu nie być, ale się pojawił. I taaak... Robię ten wpis tylko dla tego kawaiistego artu, który znalazłam ._." Ale art będzie na koniec i nie będzie pod nim podpisu! A... Może będzie, kto wie, co czai się w mojej chorej głowie! Slender many, Bugimeny (nie mam pojęcia, jak się to pisze), i wszystkie te straszne straszności, najwięksi psychopaci na świecie~! Tak, to wszystko w mojej głowie. W głowie Puuki, przy której wszyscy bełtają tęczką <3 Ale wszyscy kiedyś zobaczycie... Będę gławcić i zabijać, będę bić, oczy podbijać, ale za to będę na spokojnie ludzi mijać. Tak, i teraz będę to nucić przez resztę dnia ._. Sama to na siebie zesłałam.
Biorąc na tapetę trochę inny temat - (wiem, że to będzie powtórka) coraz bliżej święta, coooraz bliżeeeej święęętaaa~ Ale ja jakoś tego nie czuję. Ogólnie nie czuję świąt, nie ogarniam. Tylko tyle, że na roraty muszę chodzić i marznę. No i łańcuch na choinkę do szkoły. Zrobili konkurs na najdłuższy łańcuch, a Puuki siedzi i ciśnie paski zszywkami -.-
Dalej. Nie mam już co pisać ._. Aleeee~ Dziękuję za zakolanówki, które stały się moimi konwentowymi zakolanówkami <3

 Dobra, jednak będzie podpis pod artem. Kocham ten art i już. I tyle. No. Ale milusio, zawsze zacieszam, jak na to patrzę xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz