niedziela, 13 kwietnia 2014

Truskawkowo

Dzię dobry :3 Dziś jestem już po cudownej truskawce. Tak jak zapowiadałam bardzo boli mnie szyja i nogi w sumie też. Żałuję, że nie poszłam w pogo, ale za dwa tygodnie pójdę tylko muszę zdobyć w miare ogarnięte buty, bo w botkach nie bardzo.
Przed truskawką poszłam po chałwe dla Hollowa, bo jestem super uczynną Puuki. Ludzie chyba się ucieszyli, że mnie widzą. Albo po prostu udawali, bo już widziałam udawany entuzjazm "Cześć, Puuki" A ja usłyszałam to tak: "Cześć Puuki, będę miła, ale wypierdalaj".Więc tak się sprawy mają :3 Kiedy byłam u Ritsu szybko się przebrałam i pomalowałam i tak szczerze, to czułam się ładna. Poszłyśmy na truskawkę na nóżkach. Poczekałyśmy chwilę i zaczęli przychodzić ludzie a ja z nimi rozmawiałam i byłam taka mniej schowana niż zawsze. Później przyszła osoba, której zawdzięczam wywalenie mnie z grupy i chyba znów miała problem z tym, że jestem tam gdzie o on jest. I chyba chciał się przywitać, a mi w ostatnich dniach doszedł jeszcze jeden powód, żeby obić mu morde, ale w ostateczności tylko nakrzyczałam i powiedziałam, że powinien dostać. Znaj mą dobroć, chujmistrzu.
Przywitałam się ze wszystkimi, dałam Hollowowi chałwe, a on ją jadł jak chomik xD I w sumie to na pierwszy koncert nie poszłam, bo nie wiem ._. Ale stałam sobie z Mizu nie wiem ile czasu i się przytulaliśmy i mizialiśmy po pleckach i on był ciepły, ale nie taki, że po prostu ciepły. On dawał takie ciepło jakie dają kotałki śpiące komuś na kolanach ._. Drugi koncert to rap. Dla mnie ok, ale glanowa społeczność chcąc pokazać miłość do tej muzyki usiadła po turecku zaraz pod sceną. A ja z nimi, ale później już nie siedzieli, bo gościu był bardzo spoko i w sumie to o ile dobrze pamiętam to tańczyli pogo. Radził sobie z takimi klimatami i miał przekaz, a to się dla mnie liczy :3
Ostatni koncert - The Needle. Wokalista tak bardzo cudowny *-* To przez niego tak boli mnie szyja. Mieli epickie piosenki, on miał epicki  głos i kontakt z nami wszystkimi. Stałam na samym przodzie z Ritsu. I machałam łbem gdzie popadnie xD Ale nie było bisu, bo regulamin zakazywał, a Ritsu na  to: "Jebać regulamin!" xD Jednak nie zagrali :c Ritsałka ich nie przekonała :c A szkoda :c
Wyszłyśmy z sali i jeszcze rozmawiałyśmy z ludźmi. Wyszłyśmy na zewnątrz, gdzie ja i Ritsu rozłożyłyśmy ręce, po czym krzyknęła "kto chce się z nami pożegnać?" i zmieniłyśmy się w wielką kupę przytulających się ludzi. Później już szłyśmy z Mizu w stronę przystanku i jeszcze Hollow do nasz przyszedł, a właściwie przybiegł i jeszcze mi dziękował za chałwe i chwilę rozmawialiśmy, ale musiałam już iść.
Oczywiście jak to ja nie napisałam wszystkiego, bo przecież to niemożliwe, żeby przez cały wieczór było cudownie. Ale po co mam Wam opowiadać moje pierdoły? To nie ważne.
W każdym bądź razie do zobaczenia na truskawce za dwa tygodnie <3

12 komentarzy:

  1. chciałam napisać coś co odda moje nastawienie w stosunku Twojej osoby, ale jedyne co mi na myśl przychodzi to tylko to, że jesteś głupią szmatą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że jako głupia szmata zasłurzyłan na choćby odrobinę Twojej uwagi, która jest przyczyną tego komentarza C: Ale nie bardzo słucham opinii osób, które mają odwagę hejtować tylko z anonima <3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. żaden hejt :O po prostu jako obywatel tego kraju z możliwością wyrażania swojej opinii publicznie uznałam, że warto się wypowiedzieć na Twój temat :) a to jaka jesteś to już nie moja wina i nie mój interes :) chciałam tylko, żebyś pomyślała jak bardzo się ośmieszasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie byłoby mi miło, gdybym poznała uzasadnienie stwierdzenia, że się ośmieszam :3 I oczywiście, że o tym pomyślę. Będę myślała intensywnie przez resztę dzisiejszego dnia c:

      Usuń
    2. Wyrażanie opinii publicznej, a obrażanie kogoś, to dwie różne sprawy ^^ Ale jak widać są dziewczynki, które tego nie rozróżniają i potem, o. Pierdolą głupoty, żeby to pokazać jakie to one nie są. Stara, nie podoba Ci się ? To się kurwa odwal i na cholerę wyrażasz swoją "opinie". Wyrażanie opinii, to nie anonimowe nazywanie kogoś szmatą. Pomyśl kto się bardziej ośmiesza, chowając się za tak żałosnym nickiem, napisanym tylko po to, by hejtować <3

      Usuń
  4. daj spokoj moj nick mi sie podoba :O o tak pierdole glupoty, standard ^^ dziewczynki ? :) jak dobrze ze ktos jeszcze mnie odmladza.. to mile, dzieki :) obrazilam Cie ? wow, to nie wiedzialam. wybacz, ale to nie byla obraza jak dla mnie. Obrazac to ja dopiero mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że nie zrozumiałaś, co do Ciebie piszę. Ech...Aż szkoda szarpać nerwy na kogoś z mentalnością dwunastolatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. wybacz, zapomniałam, że Twoja mentalność sprawia, że można pomyśleć, że masz 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O boziu, Puuki taka szmata, że aż Ritsu interweniuje <3 I to jak zwykle ma racje. A dziewczynka o mentalności dwunastolatki (tak, to moja opinia wolnego człowieka) może się odpierdolić i komentować blogi pustych trzynastolatek, bo ja społeczeństwu nie przeszkadzam.

    OdpowiedzUsuń
  8. pewna jesteś, że nie przeszkadzasz ? :) bez problemu mogę Ci podać swoje imię czy nawet link do fb i będziemy mogły sobie popisać :) nie robi mi to większej różnicy, nie mam w zamiarze Cię jechać ani nic, bo w sumie nie o to mi chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, jestem w stu procentach pewna, że nie przeszkadzam. A przynajmniej nie przeszkadzam osobom, które mnie obchodzą. W takim razie o co Ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń