wtorek, 30 lipca 2013

Oczywistość oczywistości

Oczywistością oczywistości jest to, że tęsknię za Ritsu i po tym, jak ostatnio mój cudowny chłopak w tajemnicy przede mną umówił się z nią na spotkanie, bym mogła się z nią zobaczyć, tęsknię nieco mniej, ale wciąż bardzo mocno. Bo tylko z nią mogę być naprawdę Puuki albo Póki, jak kto  woli ^^"
Kilka foteczek, bo bez foteczek świat byłby niczym ^^
 To ja w mojej czerwonej sukience w czarne kropeczki ^^
 To Ritsu jako nie wiem co, ale oczy jej tu na prawdę cudnie wyszły ^^
 A to, jak to określił ktoś, jest Póki @__@
 A tu Ritsu robiła słit focie z moją łapką i Harrym w tle ^^
A tego nie opiszę, bo nie mam pojęcia, co to ma przedstawiać, mimo iż przy tym byłam Q.Q"

I chciałam się też pochwalić, że pierwszy raz w życiu się naprawdę opaliłam, bo jakoś nigdy mi to nie szło, między innymi dlatego, że chciałam się opalić. W tym roku chciałam być blada jak papier, bo polubiłam moją porcelanową cerę i chciałam ją utrzymać przynajmniej do Niuconu. Niestety Nie udało mi się i dotarło do mnie to, kiedy mój luby zaczął mówić do mnie per "kochany murzynie"... Więcej na słońce nie wychodzę, skoro mają mnie od murzynów wymyślać T.T" 
I dotarło do mnie, że przyszły tydzień będzie już tygodniem konwentowym. Będę się poowoooolutku pakować, szykować strój, zapasy słodyczy, pakować kosmetyczkę i przyszywać przypinki do torby. No i nie mogę zapomnieć o mojej czekoladowej pomadce ^^ Wącham ją już chyba nałogowo, ale przypomina mi zimę. Bo wtedy często piłam gorącą czekoladę, i ta pomadka pachnie tak samo. Tak... Kiedy na dworze panował mróz najleprze, co mogło być, to oglądanie anime i siedzenia pod kocykiem z Harrym, który dawał mi gorącą czekoladę. Jako że kocham owy ciepły, słodki i ukochany napój, królik.
Na dziś koniec, moi kochani.
Sayonara~

1 komentarz: