poniedziałek, 8 lipca 2013

Poniedziałokowo :3

Witam Was, moi kochani czytelnicy <3 Uwielbiam Was, co by nie było ^^ Dziś byłby ten dzień, w którym pójdę do pracy do zakładu z moimi rodzicami <3 Ale niestety nie pójdę z tytułu takiego, że pewnej pani się to nie spodobało i tak właśnie skończyło się przyprowadzanie dzieci do pracy, co odbywało się co roku, by te mogly sobie trochę zarobić na wakacyjne wypady ze znajomymi, w moim wypadku byłby to Niukon. Muszę uszyć sobie jeszcze dwie lolity, chciałabym mieć one piece z kwiatowym wzorem, ale nie wiem, czy teraz uda mi się kupić jakieś tkaniny. Oczywiście poszłabym na nockę, więc jeszcze sytuacja może się zmienić.
Jutro idę na spotkanie pierwszych klas w hotelarce. Tak bardzo organizacyjne. Tak bardzo nie chcę x.x Bałam się, że się nie dostanę, jak zapewne wszyscy już wiedzą. Ale wynikami egzaminów jestem bardzo zadowolona. Punktów rekrutacyjnych miałam ponad 40 ^^ Rzecz jasna, nie chwaląc się ^^" Mimo wszystko jestem ciekawa... Ciekawa, kogo będę miała za wychowawcę, jaką będę miała klasę... CZY BĘDZIE W NIEJ OTAKU?? Albo chociaż jakiś mały devil, jak ritsu, która zawsze śpiewala "ajm de dewil, aj low metal".
A co do Niukona... Chętnie bym pojechała, a i moi rodzice nie mają żadnych przeciwwskazań (nie jestem pewna, czy wiedzą, że to konwent trzydniowy). Strój będę montować na ostatnią chwilę. Muszę jeszcze uszyć sobie letnie pantalony, bo tamte będą zdecydowanie za długie na lato. Muszę kupić rajstopki białe... Albo z jakimś ładniutkim printem. Może dolfowe stawy, bo mnie zauroczyły ^^
Na dziś tyle. Miłych wakacji, minna :3 I jeśli się uda - do zobaczenia na Niukonie ^^

2 komentarze:

  1. Cześć, fajna notka ale mam prośbę, możesz do mnie napisać na gg?

    OdpowiedzUsuń