czwartek, 18 lipca 2013

Pozytywnie odebrane :3

Dzień dobry ^^ Mam dziś niewiarygodnie dobry humor. Psuje go tylko jeden mały fakt, ale to dopiero później ^^ Zamroziło mi mózg x.x Właśnie wyżerałam lody prosto z pudełka, bo zostały już tylko truskawkowe, a nikt nie lubi truskawkowych, więc ja podjęłam się zjedzenia ich. Miałam dziś typowo wakacyjny dzień. Strasznie spokojny, aż dziwne o.o Najpierw zjadłam śniadanie i wypiłam kawę. Potem rozmawiałam z Harrym przez telefon. Ubrałam się i posprzątałam w kuchni, żeby potem pójść się opalać za dom ^^ Słońce mi zaszło, więc wróciłam do domu i włączyłam komputer, żeby pooglądać tańczące lolity i cosplay'erki. Zdenerwowało mnie to, że nie wiem, w co się ubrać na Niucon. Wyłączyłam komputer. Chwilę jeszcze porozmawiałam z Haroldem (mam darmowe, więc mogę ^^) i znów poszłam się opalać. Smażąc się w słoneczku, czytałam książkę "Gra anioła" i prawie zasnęłam zaraz po tym, jak ją odłożyłam .___." Wróciłam do domu i wykąpałam się, swoją drogą, kocham owocowe peelingi do ciała *u* A teraz czas na opisanie mojego cudownego obiadku ^^ Mama zrobiła normalny obiad, ale jakoś nie chciało mi się go jeść, więc zrobiłam własny :3 Obrałam trzy ziemniaczki i pokroiłam na talarki, by potem bezdusznie wrzucić je do oleju i zrobić jak frytki. Usmażyłam kawałek sera jak kotlet i pokroiłam świeżego ogórka i pomidorka ^^ Ładnie ułożyłam wszystko na talerzu i zjadłam <3 Mimo tego, ze wciąż coś jem znów mi się schudło ~.~" Tym razem trzy kilo. Naprawdę nie wiem już, co mam robić, żeby nie tracić na wadze... Ale mniejsza o to. Po moim późnym obiadku poszłam na spacer z Gizmem i wróciłam, by napisać tego posta. Tak w ogóle, to patrzcie, co znalazłam ^^
Takich filmików jest całe mnóóóóóstwo ^^ Aż się rozbrykałam i zaczęłam oglądać Pyrkon dance z wcześniejszych lat ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz