poniedziałek, 22 lipca 2013

Chobits

Witam ^^ Dziś chciałabym zapisać wszystkie moje przemyślenia na temat tego anime i perfidnie wyśmiać słowa Ritsu, co do tego tytułu :3
Kreska bardzo przyjemna dla oka, mimo tego, że nie należy do najnowszych, to bardzo mi się podobało. Nie zauważyłam żadnych niedociągnięć w animacji, może jest to wynik tego, że od razu anime mnie zauroczyło, i sprawiło, że chciałabym obejrzeć więcej, nawet wtedy, kiedy odcinki mi się skończyły ^^" Oczywiście muszę tutaj napomknąć, że Hideki miał iście pedofilskie spojrzenie i z tym mnie mogłam sobie poradzić T.T
Jeśli chodzi o fabułę, to Ritsu kiedyś powiedziała, że to po prostu anime o chłopaku, który znalazł dziewczynę na śmietniku i zastanawiał się, czy ją zgwałcić ._. Jakoś tego wątku nie zauważyłam, ale to to jest Ritsu i nic nie poradzisz, że wszędzie doszukuje się gwałtu xD Fakt, Hideki znalazł Chi i bardzo dobrze się nią zajął, zawsze się o nią martwił itd... Każdy odcinek miał swoją fabułę, która jednak nie odstępowała od głównego wątku. Bardzo często bełtałam tęczą przy oglądaniu poszczególnych scen i mimo moich wcześniejszych bardzo dużych uprzedzeń do postaci blond persocona, polubiłam ją. Mało tego, pokochałam, bo jest naprawdę cudowna. Oczywiście animcowi nie brakuje też humoru, który bardzo często jest wciśnięty w zwykłe scenki z życia dziennego. Raz jest to wyjście do łaźni, raz gotowanie obiadu dla Hidekiego i bardzo często chodzi o wybujałą wyobraźnie opiekuna Chi, co powoduje, że krwawi z nosa. Z czasem fabuła staję się coraz to bardziej wciągająca. Dowiadujemy się coraz więcej o Chi, jak i o innych bohaterach. Oglądając ostatni odcinek się poryczałam, ale ja lubię ryczeć, kiedy oglądam anime QwQ
Całość jednak zostawiła mi pewien niedosyt, bo wciąż chciałabym zobaczyć, co będzie dalej. Mimo wszystko jest to tytuł godny polecenia i żałuję, że tak późno się za niego zabrałam :3
Sayonara~

1 komentarz:

  1. Hej <3 Wpadnij, jak będziesz mieć chwilkę: www.youtube.com/user/AgadiaCoveryPL/ i nie zapomnij nas zasubskrybować ^^" <3

    OdpowiedzUsuń