środa, 22 maja 2013

Urodzinowa wish lista

Witam! Jak pewnie wiecie mamy dziś 22 V 2013r., czyli zbliżają się moje szesnaste urodziny, które wypadają na wtorek 4 VI 2013r. Być może uda mi się i w tym roku zrobić małego grilla dla znajomych, jak to było rok temu. A zaraz przed moimi urodzinami, czyli 1,2 i 3 czerwca spędzam w Warszawie - mieście hejterów ^^ W związku z moimi urodzinami postanowiłam stworzyć pierwszą w moim życiu Wish listę. Zamieszczę tam rzeczy, które chciałabym mieć, ale nie są to rzeczy, które kosztują nie wiadomo jaki majątek, ani rzeczy, których nie można nigdzie dostać. Część rzeczy może sprezentuję sobie sama z pieniędzy, które zostaną mi po Warszawie i z mojej pierwszej wypłaty na wakacjach ^^
A więc...
1. Fanowska koszulka Eda ^^
To jest jedna z tych rzeczy, które chyba sprezentuję sobie sama po Warszawie. Marzy mi się taka koszulka od września i tak o niej marzę i marzę i chyba w końcu moje marzenie się spełni. Skorzystam z ofert różnych sklepów w Świdnicy i wybiorę opcję koszulki z własnym nadrukiem :3

2. +
Następna na liście jest płyta Eda "+". Koleżanka mi powiedziała, że jest w Empiku, a ja nigdy nie mogłam jej tam wyszperać, więc jeśli wystarczy mi funduszy, to i płytkę sobie zakupię :3 Chociaż całość mam już daaaawno na telefonie... ._."

3. Naszyjnik
I właśnie teraz zaczęłam się zastanawiać, czy któryś z tych naszyjników nie powinien znaleźć się na pierwszym miejscu mojej listy. Oczywiście one też są z serii fanowskich gadżetów Eda. Są urocze. Skromne i nie rzucają się w oczy, ale fani dzięki nim się rozpoznają. Niestety nie mam pojęcia, gdzie w Polsce można je dostać. Jednak dla chcącego nic trudnego i wszystko się znajdzie. A ja poszukuję takiego naszujnika stosunkowo niedawno, bo dopiero 2 dni x.x

4. Plakat
I plakat :3 Plakat, który mówi sam za siebie, więc nie opisuję. Ale już wiem, gdzie by zawisł <3

5. "Skłócona z życiem"
Jak na razie mam tylko jedną biografię M. Monroe, którą dostałam na zeszłoroczne urodziny, która czytałam setki razy i, kiedy chcę wrócić do jakiegoś fragmentu doskonale wiem, w którym rozdziale go naleźć, jaka sytuacja go poprzedza. Po prostu uwielbiam tę książkę i mam zamiar kolekcjonować biografie M.M., by wiedzieć o niej jak najwięcej!

6. "Coco Chanel legenda i życie"
Kolejna biografia kobiety, która jest dla mnie inspiracją, ale tym razem w szyciu i uczeniu się szycia. Nie mówię, że chcę być projektantką, bo raczej wolałabym być modelką, ale moim marzeniem od dziecka jest nauczyć się szyć. Teraz, kiedy znam już podstawy i nie wychodzi mi to tak beznadziejnie bardziej uwierzyłam w siebie i mimo słabej maszyny do szycia dam radę :3

To chyba tyle, bo poza pluszakami i słodyczami nic mi do głowy nie przychodzi xD Dooobra, to Sayonara :3

1 komentarz:

  1. Super, Kasiu, że opublikowałaś tę listę! Teraz będzie mi nieco łatwiej wybrać dla Ciebie wymarzony prezent ;)

    OdpowiedzUsuń