czwartek, 4 kwietnia 2013

Noc u Ritsu

Dobry wieczór. Jak zapewne się domyślacie jestem teraz u Ritsu. Tsa... Ostatnia wolna noc, a potem do szkoły, a ja spędzam ją tutaj. Ale dziś jest wyjątkowo dziwny dzień. Tak jakoś się smiesznie czuję, a przynajmniej zaczęłam się tak czuć, kiedy Harry spojrzał na uśmiechniętą mnie i z dezaprobatą powiedział "Jak ja cię nie lubię!" To było dziwne, nie ukrywam, ale zaczęłam się śmiać, bo przecież nic mu nie zrobiłam, a przynajmniej nie dzisiaj xD A potem co? Można powiedzieć, że zgubiłam się, idąc do Ritsu.
- Już tędy szliśmy...
- Kogo to obchodzi?! Pójdziemy jeszcze raz!
Za wszelką cenę nie przyznałam się, że chwilowo straciłam orientacje w terenie. Kiedy dotarłam do Ritsu wskoczyłam w pantalony i przez kilka chwil w nich sobie istaniałam. Zjadłyśmy obiadek i w ogóle. Miałyśmy nagrać cosplay, ale coś nam nie pykło. Nagrałyśmy dwa filmiki i zrobiłyśmy kilka zdjęć. Obejrzałyśmy nasze stare nagrania i było jakby śmiesznie... Ritsu zaproponowała zrobić Brawórke, ale w rezultacie jej nie zrobiła >3<" A co ja robiłam? Rozlewałam kaweeee! A inspirując się sceną z filmu Ritsu powiedziała "co robisz ty głupia krowo?!" Oglądałyśmy ludzką stonogę... To nie było straszne, ale zdołało mnie obrzydzić tak, że nie tknęłam dobrusich ciaś... I myślę, że właśnie o to chodziło Ritsu, chciała zaoszczędzić słodyczy, więc włączyła mi taki film. Ale to tylko moje domniemania. Po seansie, czy coś tam... Robiłyśmy sobie karaoke i byłam astronautą... Napisałam Sebusiowej "Zdychaj, gnido -.-". Jestem z siebie dumnaaaa ^^ Paulina bawiła się kulą i chciała nas pozabijać QwQ Oglądałyśmy też lets pleja z klątwy i w sumie, to ja i Ritsu się śmiałyśmy, a Paulina się do mnie przytulała i nie patrząc na ekran cały czas krzyczała xD Uwielbiam ją ^^
A teraz trochę nas :3





1 komentarz: