piątek, 23 sierpnia 2013

Końcówka wakacji

Witajcie! Jak już pewnie każdy  zauważył, wakacje się kończą. Uświadomiłam to sobie dopiero dziś koło 13., kiedy mama zapytała się mnie, czy wiem już, jakie ubrania chcę wziąć na wycieczkę, która (jak dla mnie) oficjalnie otwiera rok szkolny. Pomyślałam,że przecież ja jeszcze mam wakacje, po czym uświadomiłam sobie, że za nieco ponad tydzień mam wycieczkę do Karpacza. Mało tego. Wycieczkę do Karpacza z moją nową klasą ( 1.g ) i z klasami równoległymi. Uświadomiłam sobie, że już nie stanę przy oknie na parterze, czekając na dziewczyny, że już nigdy nie zapytam Pauliny "Jest Nela?" z takim przerażonym spojrzeniem, jakby od tego zależało moje życie. Nadszedł czas na nowe znajomości, nowe rozmowy, być może nowe okno na parterze i nowe rozmowy o niczym. Im mniej staram się o tym myśleć, tym bardziej mnie to przytłacza. Doszło do tego, że miewam sny, w których cały czas gubię się w szkole, wchodzę do nie tych sal, w których powinnam być, ktoś mnie zaczepia, żeby ironicznie pochwalić moje zachowanie, nawet kiedy nic nie zrobię. Tak bardzo nie chcę tego wszystkiego przechodzić jeszcze raz. I w sumie, to wzięło mi się zebrało na wspomnienia, przez całą masę zdjęć, które właśnie przejrzałam.

Najbardziej epickie dialogi w moim życiu:

Ritsu: Kasia...
Ja: Nom?
R: Mogę Ci pierdnąć w szyję?
J: E.... No... okej... ._."

R: Dostajesz stówą po twarzy, jak ci z tym?
J: Dziwnie...
R: Będzie na blogu?
J: No raczej.
R: Okej, to przestaję.

(Wypowiedź Ritsu)
"Mam wizję zdjęcia... Leżycie, ty naga, ty na niej! Ty krzyczysz z podniecenia, ty, bo leżysz na szyszkach! Co wy na to?"

J: Ritsu, patrz! Jestem wysyłką!
R: Ale dlaczego wysłałaś się do mnie? Nie będę Cię karmić!
J: Wiem, gdzie trzymasz żarcie...

I koniec dialogów... I tak w ogóle, to przoszę Ritsu o odblokowanie filmików na YT i o wysłanie mi zdjęć z Niuconu na meila. Jak nie znasz, to napisz mi na fejsie, a Ci go podam -.-

Więcej beznadziejnych niusów z mojego życia w kolejnym poście ^^ i może w końcu napiszę o To Love Ru :3
Sayonara~
Ja i Rin mamy tyle wspólnego <3
Pioseneczka dla Ritsu <3

2 komentarze: